Ajánló / Coats Kuckó fonalbolt

Ma voltam a Zsuzska által is ajánlott Coats Kuckóban, mert van néhány olyan fonal, amit máshol nem nagyon találtam meg, átlagos rövidáru boltok nem tartják őket, vagy csak nagyon korlátozott színválasztékban, mennyiségben, stb. Ilyenek a Zsuzska által használt Gral és Astra cérnák, illetve a színes horgolócérnák. És mivel kivételesnek találtam a boltot, ezért gondoltam megosztom Veletek.

Meg kell mondanom, ilyen fonalválasztékot még sehol nem láttam, és a boltot vezető hölgy (Szolgai Éva) szó szerint mindent tud a cérnákról. Szerintem nem lehet tőle olyat kérdezni, amit ne tudna. Ráadásul ha valamit eddig nem lehetett kapni a boltban, de valaki keresi, akkor berendeli és onnantól tartja is a boltban, és ehhez nem kell egy raklappal venni belőle! Ez szerintem rendkívül ritka manapság. Tehát lényegében amit gyárt a Coats, abból bármit be lehet szerezni, bármilyen létező színben és vastagságban! (Persze rengeteg más olyan termék is van, ami rövidáru boltokban lenni szokott.)

A bolt nyitvatartása kicsit szűkös (ebben a hónapban a honlapon található nyitvatartáshoz képest még annyi változás van, hogy hétfőn és pénteken is zárva van). De ez sem akadály, mert ha valaki a nyitvatartás miatt nem tudna vásárolni, akkor a hölgy szívesen összeállít egy csomagot a kiválasztott termékekből, és egy szomszédos üzletben át lehet venni, csak meg kell vele beszélni.

Néhány példa az árakat illetően (ezeket vettem ma :) ):
Anchor Mercer Crochet horgolócérna 40-es és 50-es: 620 Ft / 20g
Gral varrócérna (hihetetlenül erős, hasonló, mint a Nylbond, csak vékonyabb): 550 Ft / 1000m
Cordonnet gomblyukvarró (nagyjából a 30-as Anchorral azonos vastagságú cérna): 330 Ft / 30m
Astra 30-as és 50-es varrócérna (horgoláshoz használható, rengeteg színben): 280 Ft / 300m



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök ennek az ajánlódnak! Ez az üzlet és a tulajdonosa teljes mértékben megérdemli a legnagyobb hírverést és elismerést!!!! :)