Admin - Új aloldallal bővült az oldal! - Összefoglaló kezdőknek

Miután az utóbbi időben sok helyről felmerült a kérdés, hogy egy abszolút kezdő hogy kezdjen neki a gyöngyfűzésnek, ezért gondoltam készítek egy összefoglalót, ami talán tartalmazza a legszükségesebbeket. Mivel ezt a területet nagyon fontosnak érzem, ezért úgy döntöttem, hogy nem csupán egy bejegyzést, hanem egy önálló aloldalt szánok a témának.

Persze ez inkább csak az, ami szerintem az elején a legszükségesebb - valójában lehet, hogy még nagyon sok kérdést nem válaszoltam meg, amire az újdonsült gyöngyösöknek szüksége lehet. Ezért szeretném, ha a kezdők bátran feltennék a kérdéseiket - akár ehhez a bejegyzéshez, akár az oldalhoz kapcsolódóan (mindkét helyen lehet megjegyzést küldeni). Én pedig igyekszem ezek mentén tovább bővíteni az összefoglalót.

Nincsenek megjegyzések: