Tila gyöngyök árösszehasonlítás

Az általam ismert boltok internetes adatai alapján megpróbáltam készíteni egy összehasonlítást, hogy kb. hol, milyen áron, milyen Tila gyöngyöket lehet kapni. A táblázat adatai a mai (2011.06.24.) állapotot tükrözik, de persze azt nem tudom, hogy valójában a boltok minden esetben frissítették-e az adatokat (mind az elérhető típusokat, mind az árakat illetően). De azért talán valamelyest fogódzót tud nyújtani a tábla.

Minden bolt esetében a bal oldali oszlop tartalmazza az adott kiszereléshez tartozóan megadott árat, majd ezeket az összehasonlíthatóság érdekében átszámoltam Ft/1gramm árra. Minden egyes színnél a legalacsonyabb árat kiemeltem.



A boltok neve megfelel az itteni adatbázisban szereplő neveknek.

Az árak természetesen tisztán a gyöngyök árai, tehát nem vettem figyelembe, hogy bizonyos esetekben erre még jön a házhozszállítás, stb. Szóval összességében persze lehet, hogy nem az a legolcsóbb, ami ez alapján annak tűnik, de ennél objektívebb összehasonlítást jelenleg nem tudtam kitalálni.

Mivel bizonyos esetekben a boltok csak a fantázianeveket tüntették fel, a miyuki által adott azonosítót nem, ezért előfordulhat, hogy egy-egy esetben nem találtam el tökéletesen, hogy az adott boltban a képen szereplő gyöngy pontosan melyik szín, de azért talán nagyságrendileg nem tévedtem. Sok esetben azért szerencsére oda voltak írva az azonosítók is.


Nincsenek megjegyzések: